Friday 8 March 2013

JUST FOR YOU

Assalamualaikum and hello people..
Farhana,aq ade blogwalking kt blog kau and this is for you..


  • Tak kisah la kita belajar kat mana pon,kita tetap boleh berjaya.Bukan semua budak yg duduk asrama je yg boleh berjaya but anyone can,because it's not the school that make you success but your kesungguhan.
  • Aku doakan ko dapat pergi PARIS..
  • In Shaa Allah kau dapat masuk U ngan that guy yg kau adore tu
  • If kau dapat result yang cemerlang untuk SPM,pesan aku:jgn sekali-kali kau bangga dengan kejayaan tu kerana itu mungkin ujian Allah kepada kau and jika result tu tak membanggakan jangan berputus asa...USAHA DAN USAHA LAGI
  • Aku bangga dapat jadi kawan kau,seriously!
  • I'm hoping that kau akan ceria selalu eventhough pesanan tu sepatutnya ditujukan kt aku:p
  • Time baca post kau pasal surat tu,kau buat aku ketawa la..How come aku nak lupa my BFF.
  • One thing you should know,I'll always be by your side forever,in shaa Allah
  • Remember this:Dah masuk U nanti jangan sekali-kali lupakan aku n semua kawan-kawan kita
  • While writing this I feel like crying,you are such a precious gift for your mom and dad..please don't break their heart
  • In shaa Allah,aku kahwin nanti orang pertama aku jemput kau la
  • Doakan aku dengan that guy
  • Pilih kawan yang mendekatkan kau kepada Allah bukan yang menjauhkan kau daripada-NYA.
  • Never ever give up taw..kat U nanti lagi banyak dugaannya.
  • Seronok ber'whatsapp' ngan ko malam tadi
  • Aku nak booking jadi pengapit kau boleh?*kening kening*
  • Everything happens for a reason,dear
  • Every cloud has a silver lining..so,just put your trust to Allah

sorry for everything..if and only if aku pernah buat kau sakit hati,I'm really sorry:(
hope our friendship will last forever till jannah,in shaa Allah

love you,
nazurah

2 comments: