Wednesday 3 April 2013

THE PAIN

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum and salam ukhuwah..
hey guys,nazurah's here:)

Entry kali ini sila baca dengan penuh perasaan.Saya tahu setiap insan di muka bumi ini ada dugaan masing-masing dan saya pun tidak terlepas.Kadang2 kita rasa dugaan yang kita hadapi itu sangat berat tapi ingatlah ada antara kita yang lagi teruk dugaannya.

Tatkala kita kata"tak ada apa2,saya okay" tapi dalam hati hanya Allah yang tahu..dan adakalanya dugaan itu tidak dapat diceritakan kepada sahabat..pada waktu itu hati lebih tenang berkongsi dengan Allah SWT.

Dugaan aku?Tak perlu diceritakan di sini.Kisah aku biarlah hanya aku dan DIA sahaja yang tahu;)Buat mereka yang dah tahu,simpan rahsia tu elok2.Aku tidak pernah menyalahkan takdir atas dugaan yang menimpa diriku.Mungkin sebab itu lah aku jarang senyum.Aku susah nak senyum.Maaf FARHANA RADZI,aku kadang2 tidak senyum seperti yang kau suruh selalu.

Kadang kala hati ini rasa sakit di dalam,berfikir pada siapa patut ku luahkan..Memendam rasa hanya membuat luka di dalam.Hanya pada Allah aku kongsikan cerita hati ini.
Kadang2 aku rasa seperti mahu pergi jauh dari sini tapi if aku pergi jauh pun bukannya masalah akan selesai.Aku redha dengan ketentuan Ilahi..

Apa yang saya ingin katakan pada mereka yang membaca entry ini..put your trust to Allah.
I know you are strong enough to handle it:)
Apa orang nak kata pasal kita biarlah..Mereka tidak tahu apa yang kita lalui.Mereka hanya tahu mengata..Leave it to Allah

love,
nazurah


No comments:

Post a Comment