Tuesday 2 April 2013



Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum and salam ukhuwah buat kalian semua.

Saya tulis entry ini kerana saya tahu ramai di luar sana yang mungkin berfikiran sebegini.Saya juga tak terlepas tejangkit virus ni.Hmm,setiap insan pasti ada rasa macam ni,fitrah semulajadi:)

Ada banyak pendapat tentang hal ini.Dan saya??hmm..maybe I choose cita-cita:)
I always thought that,Allah has already written the names of my spouse for me.What I need to work on is my relationship with Allah.HE will send him to me when I'm ready.It is only a matter of time.

Sebenarnya cinta ini mahal harganya.Berilah cinta pada mereka yang halal untuk anda.
Saya tidak berani menyentuh cinta kerana saya takut..takut sekiranya saya gagal mengawal nafsu.Saya kena berdepan dengan realiti yang cinta saya belum layak untuk siapa2 di luar sana selagi CINTA saya kepada Allah belum cukup kuat.

Mungkin bagi mereka yang mengenali saya sebelum ini akan berkata yang saya pernah ada perasaan dgn someone bla bla bla.Falling in love or ada perasaan dekat seseorang bukan something yg I can plan.

If Allah dah tentukan kita kahwin awal,terima je.Takdir Allah adalah yang terindah.
Kasih sayang Allah kepada kita tidak terkira banyaknya..
This is just my opinion,maaf jika ada yang terasa.Cita and cinta sepatutnya kena seimbang:)You'll be happy,dear..

salam sayang,
nazurah 

No comments:

Post a Comment