Sunday 12 May 2013

PERJALANANKU

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh..

Alhamdulillah,dh lama saya tinggalkan blog ni.Rasanya lebih 15 hari.FUHH,FUHH!Banyaknya sawang =='
Baiklah pada 25/4 result matrikulasi utk sesi 2013/2014 dh keluar and alhamdulillah saya ditawarkan ke Kolej Matrikulasi Melaka.Mula2 mcm tak percaya (sebab saya amat berharap tak dpt matrik)
Mungkin ini rezeki saya.Till now I keep questioning my own self "betul ke nk pergi matrik".Rasa mcm nk pergi but at the same time rasa mcm taknak la,takut tak boleh adapt and bla bla bla..

Okay lah,just wanna share the pictures of KMM..
This is KMM ^_^

                                     Dinding batu bata itu satu seni..haha


                                 
Ini sahaja yg dpt saya kongsikan kepada anda..*ayat skema habis lah
In shaa Allah kita jumpa lagi di entry yg lain..
Assalamu'alaikum uolls!

No comments:

Post a Comment