Sunday 21 April 2013

AKU JATUH CINTA

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamu'alaikum and salam ukhuwah fillah

Don't get me wrong.Saya memang jatuh cinta,indeed.Wait!but with who?Seganlah nk cakap (ketuk kepala sendiri sebab gedik sangat) nak tahu siapa dia?
                                             Hah!ni lah jawapannya:)

Kenapa?Awak fikir saya dh ada someone??

Mana boleh saya bagi cinta ni kat sembarangan orang if cinta saya kepada Allah belum cukup kuat.

Pernah join group usrah?Ataupun awak yg bagi usrah ke?Seronok kan?
Berada dalam BULATAN GEMBIRA..*usrah ler tu*.
Macam perkongsian ilmu.Best:)

Saya pernah bagi usrah kat adik dorm je.Tu pun budak form 1.Bukanlah usrah sangat,more to perkongsian tentang pengalaman saya sepanjang hidup ini.

Nak tahu satu rahsia??*wink wink*
Dugaan dan musibah yang kita lalui tu,tandanya Allah sayangkan kita taw:)

Ingat mantera cinta ni:
Aku dekat.Kau dekat

Wassalam

Ana uhibbuki fillah:)

No comments:

Post a Comment